Orbea rower ORCA M20-PRO 2018
Istnieje wiele wspaniałych rowerów, które oferują wygodną, zrelaksowaną i naturalną pozycję w trakcie jazdy oraz łatwość prowadzenia. Orca nie jest jednym z nich. Orca została zaprojektowana dla kogoś, kto już przejechał 6000km w lutym i chce jeszcze podtrzymać 500 watów w środku zimy. Dla kogoś, kogo nogi zostały wyrzeźbione przez lokalne wzniesienia. Dla kogoś, kogo nigdy nie pokonasz, kto jest zawsze gotowy, by utrzymać tempo. Orca jest dla profesjonalistów, twardzieli i twardzielek, dedykowana tym szaleńcom, którzy nigdy nawet nie myślą o tym, aby się poddać. Orca jest dla zawodników, którzy za dużo czasu mówią o watach i treningach. Nawet nie marzysz, aby ich zaprosić do siebie, zresztą i tak by nie przyszli, bo to ich pora na sen. Orca nie jest dla wszystkich. Czy chcesz być szybki?
Specyfikacja:
-
RAMA Orbea Orca carbon OMP, monocoque, tapered 1-1/8" - 1,5", PF 86mm, powermeter compatible, internal cable routing, EC/DC compatible, 130mm rear spacing, 27,2mm seat tube.
-
WIDELEC Orca OMP carbon fork, full carbon steerer, tapered 1-1/8" - 1,5", carbon dropouts.
-
MECHANIZM KORBOWY Shimano Ultegra R8000 34x50t
-
STERY FSA 1-1/8 - 1-1/2" Integrated Carbon Cup ACB Bearings
-
KIEROWNICA FSA Energy Compact
-
WSPORNIK KIEROWNICY FSA Energy
-
MANETKI Shimano Ultegra R8000
-
HAMULCE Shimano Ultegra R8000
-
KASETA Shimano Ultegra R8000 11-28t 11-Speed
-
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Ultegra R8000 SS
-
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Ultegra R8000
-
ŁAŃCUCH KMC X11-EL-1
-
KOŁA Mavic Ksyrium Clincher
-
OPONY Vittoria Rubino Foldable 700x25 60TPI G+
-
PEDAŁY N/A
-
WSPORNIK SIODŁA FSA S-LK Di2 compatible 27,2x400mm
-
SIODŁO Prologo Kappa RS STN size 143mm
-
HANDLEBAR PLUGS Black Anti-Slippery/Shock Proof Bar Tape
-
HAMULEC TYŁ Shimano Ultegra R8000
Zastosowane technologie w modelach ORCA:
MONOCOQUE Flagowa rama Orca OMR w rowerach ORCA Race. Korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji, aby stworzyć najbardziej wyrafinowaną ramę, która powstaje w złożonym i żmudnym procesie. Dzięki włóknom karbonowym Toray T700, T800 oraz M40J w złożonym i żmudnym procesie stworzono rower, który docenisz w trakcie jazy. Wstępnie impregnowane arkusze karbonowe są laserowo cięte i nakładane na siebie.
GEOMETRIA ORBEA ROAD RACING Geometria szosowych rowerów wyścigowych narodziła się prawie 100 lat temu i jest ulepszana do dnia dzisiejszego stanowiąc idealną równowagę pomiędzy szybką reakcją a stabilnością
DYNAMICZNA BUDOWA Zdecydowana większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przyjmowana przez dolną część ramy Orci. Główka ramy, dolna rura, tylny trójkąt są tak ukształtowane, aby stawiać opór obciążeniom i przekazywać moc na tylne koło. Bez wątpienia duże przekroje oraz odporność na wygięcia w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na większą ilość watów podczas jazdy i uczucie natychmiastowego przekazywania mocy.
PŁYNNOŚĆ Siły zewnętrzne oddziaływujące na ramę, takie jak naprężenia czy drgania na nierównej nawierzchni, mają wpływ na sterowanie i przyczepność. Górna część tylnego trójkąta nowej Orci jest cieńsza, a przekroje i średnice zostały zmniejszone, aby zapewnić maksymalną przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni bez negatywnego wpływu na sztywności ramy. Orca zapewnia dynamiczną, płynną jazdę, przypominającą unoszenie się ponad nierównymi drogami.
FREEFLOW – SWOBODNY PRZEPŁYW Widelec Orca zaprojektowany w technologii Freeflow rozkłada ramiona tak, aby były one z dala od strefy wysokiego ciśnienia oraz redukuje ciśnienie i turbulencje powstałe przez obracające się koła. Kierunkowa aerodynamika nie ulega zmianie, ale rower jest szybszy, ponieważ przestrzeń powietrzna wewnątrz widelca Freeflow jest przecinana mniej chaotycznie.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.